Biserica din Stuttgart / Gerlingen s-a mutat în clădirea proprie

by

5 Responses to “Biserica din Stuttgart / Gerlingen s-a mutat în clădirea proprie”

  1. Lehmann Says:

    Der Anfang ist gemacht. Viel Erfolg und herzliche Wünsche aus Gerlingen

  2. teophilos Says:

    Vielen Dank!

  3. andreea kosche Says:

    hallo, haben Sie vieleicht auch eine Adresse für mich?

  4. sava anisoara Says:

    Buna ziua si pacea domnului Isus . Ma numesc Sava Anisoara, sunt din Romania si am o mare rugaminte la dvs sa ma ajutati intr.-o situatie dificila in care se afla sotul meu. Sava Costel. Am sa va spun cateva lucruri despre noi.; suntemi intorsi la domnul de 10 ani , avem 4 copii si in prezent frecventam o biserica penticostala. Sotul meu este mediator scolar si a slujit in biserica predicand evanghelia , cu lauda si inchinarea ,el canta si la orga .Vreau sa va relatez ce i s-a intamplat sotului meu . Datorita lipsurilor materiale pe care le avem si a datoriilor la banci sotul meu a cautat de lucru pe Internet sa lucreze in strainatate ,deoarece situatia noastra familiala a devenit din ce in ce mai grea si nu mai puteam acoperii cheltuielile , el avand un salariu de 500 lei iar eu 1200 de lei,eu fiind educatoare. Cu aceste salarii mici nu putem supravetui cu cei patru copii si cu datoriile pe care le avem la banci .
    Cineva din Gemania i-a oferit un loc de munca , l-a plantat capsuni la Sttutgart, in Betra , spunand ca ii va da 1300 de euro pe luna din care v-a opri 90 de euro, pentru cazare si 200 de euro pentru mancare si v-a ramane cu 1000 de euro pe luna. A acceptat aceasta oferta gandindu-ne ca acest om este serios si am facut eforturi deosebite pentru a putea pleca in Germania imprumutand bani .iar pe data de 19. 10 2012. a plecat acolo. In momentul cand a ajuns acolo a fost dus undeva la 100 de Km de Germania,in Strassbourg langa Franta pe niste campuri si a fost cazat intr.-o rulota , primind 40 de euro pentru mancare pe o saptamana..Acolo a intalnit alti 3-4 oameni care lucrau pentru acel om si au spus ca ei luceraza de 2,3,4 luni si nu au primit nici un ban. Doi dintre ei s-au dus la politie si nu au rezolvat nimic, tot ii amana de pe o luna pe alta spunand ca le va da banii, oferindu-le doar 40 de euro pe saptamana pt mancare.
    Bineinteles ca nu a fost chemat l-a plantat capsuni ci l-a smuls iarba de langa plante acest lucru producandu-i rani la maini. Munceste de dimineata pana seara tarziu la 8-9 si doarme intr-o rulota friguroasa deoarece radiatorul nu functioneaza bine. Datorita ranilor produse la maini el i-a spus patronului ca nu mai poate lucra l-a smuls iarba in felul acesta. Ar indura toate acestea , dar va dati seama ca munceste in zadar fara sa fie platit. Patronul a spus ca sambata il va aduce inapoi in STTUTGART, LA BETRA pentru a pleca acasa, insa el nu are bani suficienti si eu nu stiu daca acel om ii va da bani sa poata veni inapoi in Romania.
    Va rog in numele Domnului Isus daca va sta in putinta si puteti sa-i oferiti sotului meu ceva de lucru pentru 10 -20 zile sa munceasca la un pret foarte mic ,pentru a putea face bani sa se intoarca inapoi, pentru ca eu am ramas acasa cu cei 4 copii mici (cel mai mic copil are 9luni iar cea mai mare 10ani) cu multe datorii si nu am bani sa-i trimit pentru a se putea intorce acasa si nici nu mai am de la cine imprumuta bani pt ca deja avem de achitat datoriile pe care le-a facut pentru plecare.
    Va rog foarte frumos daca puteti sa ne ajutati sa iesim din situatia aceasta, poate vreun frate sau o sora ii poate oferi ceva de lucru ,el este si sofer profesionist si are doua atestate profesionale : transport marfa si transport persoane..

    Va rog inca o data daca va sta in putinta sa il ajutati , nu stati nepasatori si va rog sa ne ajutati sa iesim din situatia asta. VA ROG SA-MI TRIMITETI UN RASPUNS DACA PUTETI SA FACETI ceva pentru el pentru ca sambata nu stiu ce se v-a intampla cu el si unde o v-a lua.Daca mai aveti nevoie de alte detalii eu vi le pot oferi. Dumnezeu sa va binecuvinteze si va rog in numele DOMNULUI Isus sa il ajutati pe sotul meu sa plece de acolo . Astept un raspuns de la dvs. Sava Anisoara.

Leave a Reply

