Vladimir Pustan: Ţara mea e România!

by

 

2 Responses to “Vladimir Pustan: Ţara mea e România!”

  1. Marinel C. Says:

    Foarte frumos! Am ascultat punîndu-mă între zîmbet şi suspin… e un adevăr de necombătut! Şi totuşi nu mie ruşine că sunt român. Mulţumesc Virgile pentru postare.

  2. Iulian Ceptureanu Says:

    CUTREMURATOR!IMPRESIONANT!ADEVARAT!O TARA A EXTREMELOR DAR SI A OMENIEI.O TARA CU UN RELIEF SUPERB IN CARE SI-AU GASIT LEAGANUL SI UN ULTIM LA REVEDERE,ROMANII…UMBLAM PRIN TARA NOASTRA STINGHERI SA NU RANIM PAMANTUL INSANGERAT SI INCARCAT DE ISTORIE AL STRAMOSILOR CE AU LASAT O MOSTENIRE PENTRU NOI. ALTII CALCA IN STRACHINI SAU PE CAPETELE ALTORA PENTRU 30 DE ARGINTI…ADEVARAT…VA VENI INSA O ZI ROMANIA CAND SE VA FACE DREPTATE SI PENTRU TINE.TE IUBESC ROMANIA.MULTUMESC VLADIMIR PUSTAN CA M-AI RASCOLIT SI MI-AI AMINTIT CINE SUNT.

Leave a Reply

