Alianta Bisericilor Penticostale Romane din Germania

by

Cu ceva intarziere, dar am aflat si eu astazi ca Alianta Bisericilor Penticostale Romane din Germania are site.

De ce ne facem un site, daca nu il popularizam?

La intrebarea asta astept sa raspunda altii…

Puteti gasi acolo Statutul de organizare al Aliantei si informatii despre bisericile membre.

13 Responses to “Alianta Bisericilor Penticostale Romane din Germania”

  1. Nicu & Dana Wagner Says:

    Fiţi binecuvântaţi de Domnul!
    „Căci noi sîntem împreună lucrători cu Dumnezeu. Voi sînteţi ogorul lui Dumnezeu, clădirea lui Dumnezeu. „ (1 Corinteni 3:9)
    Multumim Virgil pentru reclama făcută la pagina Alianţei. La fel ca şi tine am mi-am pus şi eu întrebarea: de ce nu ne facem cunoscuţi, chiar folosindu-ne de ceea ce avem cel mai repede la îndemână, adică de internet? Cred că la fel ca şi tine aş putea să spun: „nu ştiu!”
    La rubrica „Evenimente” am găsit ceva care ne reprezintă pe toţi, adică CONFERINŢA 2011…Am avut harul să particip prima dată la Conferinţă în 1989, Schloss Naumburg, mi-am făcut poză cu Alexandru Groza, cu fratele Boieru şi cu mulţi alţii. Au urmat alte conferinţe, alţi slujitori, alte locaţii….s-au schimbat multe lucruri de atunci. Participând şi la alte Conferinţe (Convenţii, cum le zic cei de peste Ocean) mi-am permis să fac o comparaţie între conferinţele din Germania şi cele la care am participat ca şi cântăreţ invitat. Am rămas la aceeaşi părere încă: suntem departe, suntem în urmă. Modul cum se organizează Conferinţa, programul propiu-zis…cazare, invitaţi(apropo: cine este invitat anul acesta?) NU vrem să învăţăm şi de la alţii a căror Conferinţe au un succes deosebit. De ce?… Ne întâlnim o dată pe an, de aceea cred că ar fi binevenită o revizuire totală a modului de organizare a Conferinţei. Cred că ar fi foarte bine să se formeze un comitet(sună c-am comunist) sau un grup de organizare mai lărgit care să organizeze Conferinţa, iar fiecare departament de slujire să fie reprezentat de cel puţin doi sau chiar trei slujitori din biserici diferite. Poate că acest comitet de organizare există deja şi nu ştiu…Scuze!Mă opresc aici, iar ceea ce am scris este din dorinţa personală ca această lucrare(Conferinţa) să fie ziditoare pentru toţi participanţii şi spre Slava lui Dumnezeu. Amin.
    M-aş bucura să fie cât mai multe propuneri, sugestii.
    Cu mult respect şi dragoste frăţească: Nicu Wagner.

    • Deta Says:

      E un inceput bun in ceea ce vrei sa propui.
      Ca si la orice schimbare trebuie luat de sus in jos si anume:

      Art. 18 Atributiile Comitetului Executiv sunt:(aici sant 2 subpuncte care ar trebui sa te ajute sau sa te lamureasca)

      k) Desemneaza din rândul membrilor sai responsabilul cu desfasurarea Conferintei Anuale Generale
      l) Desemneaza din rândul membrilor sai responsabilul cu desfasurarea Conferintei de Tineret

      Dumnezue sa -ti ajute !

      • Nicu Wagner Says:

        Muţumesc pentru sugestie, dar problema este alta defapt.
        1.”Desemneaza din rândul membrilor sai responsabilul cu desfasurarea Conferintei Anuale Generale”
        2. “Desemneaza din rândul membrilor sai responsabilul cu desfasurarea Conferintei de Tineret”
        Până aici totul este foarte bine, numai că, îmi pun întrebarea: acest “responsabil” de ce răspunde defapt? Responsabil, cu ce?
        Sincer să fiu, nu vreau să discut pe marginea “responsabilului”, propunerea mea era cu totul alta, având în vedere şi faptul că la Conferinţă participă şi activează(poate mai puţin) şi alţii care nu sunt în Alianţă. Formarea comitetului LĂRGIT care să organizeze Conferinţa cred că este necesar. Repet ceea ce scriam mai sus: ne întâlnim odată pe an şi trebuie să ne dăm silinţa ca toate programele să fie FB(foarte bune). Noi ne facem partea noastră, iar Dumnezeu pe a Lui. Numai că atâta timp cât Comitetul Executiv(iară sună cam comunist) organizează Conferinţa şi rezultatele vor fi tot aşa. Iar noi participanţii plecăm de la Conferinţă cu speranţa că “poate la anul va fi mai bine.” Poate că da, poate că nu.

  2. Razvan Says:

    Pace.
    Vreau sa va rog daca puteti sa imi spuneti care este cea mai apropiata adunarede romani de Ibbenburen. Ca am o cunostinta care lucreaza acolo si ar vrea sa mearga la biserica dar nu stie nici una. Va multumesc si Domnul sa va binecuvinteze

  3. Razvan Says:

    Imi puteti spune daca este vreo biserica neoprotestanta si in germana in apropiere de Ibbenburen?Sau frati care stau in apropiere? Multumesc si Domnul sa va binecuvinteze

  4. Deta Says:

    Ramane ca sa spun asa sa (iei taurul de coarne) te auto propui ca sa fii persoana care se ocupa de noua fata a conferintei.
    Fa-o ca pt . Domnul si vei avea biruinta nu o fa pt un renume sau ca sa fii aplaudat.
    Cere intelepciune, putere si sa se faca Voia Lui in toate si vei avea propasire . Te vei intreba e nebunie sau credinta? Asta depinde cum te vei raporta personal la situatie. Pt . fiecare binercuvantare trebuie muncit de cerut cer toti si asteapta si cei care n-au cerut.
    Cu alte cuvinte trebuie sa ai un plan a ceea ce vrei care sa-l poti expune celor care finanteaza si consiliului executiv.

    • Nicu Wagner Says:

      “te auto propui ca sa fii persoana care se ocupa de noua fata a conferintei.”
      Într-adevăr este o nebunie şi trebuie să ai multă credinţă să apuci “taurul” de coarne.
      Ceea ce am scris referitor la Conferinţă a fost şi este o propunere, o părere personală ca această lucrare să crească calitativ. Nu am nici o intenţie sau tendinţă de a şantaja această lucrare (de aceea mi-am scris şi numele întreg). Să mă ferească Dumnezeu! Este singura lucrare care, la nivel naţional, ne reprezintă. M-aş bucura să nu fim numai noi cei care venim cu propuneri pentru aceasta. Sunt sigur că sunt mult mai mulţi acei care citesc aceste comentarii, dar, din păcate rămân doar la atât. Aici este un loc unde “ne dăm cu părerea” iar cei care vor să ţină cont de părerile noastre le vor discuta şi ei vor hotărî mai departe.

      “Cu alte cuvinte trebuie sa ai un plan a ceea ce vrei care sa-l poti expune celor care finanteaza si consiliului executiv.”
      (cred că te-ai referit la Comitetul Executiv al Alianţei, sau….)
      Ai putea să fi mai concret, adică, Consiliul Executiv este finanţat?
      De cine?

  5. Deta Says:

    Daca citesti in statut este finantat de fiecare biserica care este in alianta , in raport cu cati membri are(cel putin asa scrie in statut).Poate ca intre timp si-a gasit sponsori da nu prea cred.
    Am aterizat aici pe acesta pagina cautand o adresa si atunci am citit si informat cam ce se petrece si pe aici, de aceea am intrat in aceste comentarii si mi-am permis sa iti raspund vazand ca esti singurul care misca ceva sau vede ceva. Si eu sant tot deschis cu nume si fac parte din Biserica din Ingolstadt(deci santem vecini si din vedere ne si cunoastem iti spun sigur asta).Pt ca te cunosc, iti spun si ti-am scris mai sus. Ai potential mai iti trebuie timp si daca ai nevoie de ajutor sa te ajut sant aici tot in limita timpului.
    Eu cred mult mai mult ca o sa iasa si Lauda sa fie a Lui

  6. Nicu Wagner Says:

    Pace ţie!
    Am citit mai cu atenţie statutul Alianţei şi ai dreptate. Deci fiecare Biserică care este în Alianţă trebuie să cotizeze lunar: 1,00Euro/membru.
    Dumineca trecută (06.02.2011) am avut “darea de seamă” a Bisericii pe anul 2010. La ieşirile din caseria Bisericii nu am văzut să apară o rubrică care să reprezinte o anumită sumă alocată Alianţei. Dacă bine-mi amintesc nici în 2009 nu a fost aşa ceva. Dar, la GeGo Biserica noastră a cotizat cu aproape 10.000 (zece mii) de Euro numai în anul 2010. După cum observ Biserica “Elim-München” are inima foarte deschisă pentru organizaţia GeGo, dar pentru Alianţă mai puţin sau chiar deloc(mă refer la cotizaţia financiară). Foarte INTERESANT, NU?

  7. virgilc Says:

    Draga Deta, draga Nicu,
    se tot discuta aici despre Statutul Aliantei.
    Părerea mea, ca unul care am avut o contribuţie esenţială la elaborarea lui, este ca actualul Statut este desuet, anacronic şi lovit de nulitate.

    De ce desuet şi anacronic? Pentru că acum 10 ani, când a luat fiinţă grupul de iniţiativă pentru înfiinţarea Alianţei, noi visam cu totul altceva. Speram să formăm o Alianţă, nu un Cult. După cum scrie în primul articol, doream o “platformă de colaborare”, nu o structură ruginită care să copie organizaţiile comunistoide din alte ţări.
    Este adevărat, la vremea aceea am dezvoltat acest Statut. Dar el ar fi trebuit dezbătut, actualizat în funcţie de necesităţi. Dar el, după cum aţi remarcat, nu a fost nici măcar respectat…
    Ceea ce mă duce la afirmaţia a doua. De ce e lovit de nulitate? Pentru că nimeni nu se oboseşte să îl respecte. Este prevăzut atât de clar că fiecare biserică trebuie să contribuie financiar. Dacă preşedintele, vicepreşedintele şi ceilalţi din Comitetul executiv nici măcar nu şi-au propus să respecte acest articol, atunci de jure, ei nu respectă Statutul. De ce l-ar respecta altcineva? Cât timp am fost parte a acestui Comitet am adus de mai multe ori în discuţie acest punct, dar am rămas la stadiul de discuţii…
    Un alt articol nerespectat, după părerea mea mai important decât cel legat de cotizaţie, este art. 13 a. Adunarea generală trebuie convocată cel puţin o dată pe an. Ghici de câte ori a fost convocată în ultimii 4 ani?

    Concluzia? În nici un caz “avem nevoie de un nou statut“. Avem nevoie să ne întoarcem la izvor, la ceea ce este simplu, curat, biblic, şi să vedem cum putem sluji cu adevărat oamenilor din generaţia noastră şi nu propriilor interese şi dorinţei de afirmare.

  8. popovicidan Says:

    Dragii mei frati, as dori sa raspund la intrebarea din primul post al acestui articol si anume “De ce ne facem un site, daca nu il popularizam?”.

    Raspunsul pe scurt ar fi: Il facem ca sa-l popularizam la timpul potrivit.

    Dupa cum stiti Alianta Bisericilor Romane din Germania, desi functioneaza de aprox. 10 ani nu a avut pana acum o pagina de internet, un site. Comitetul Aliantei si-a propus la ultima sa sedinta din decembrie 2010 sa construiasca un site care sa promoveze Alianta si activitatile ei, precum si sa aduca mai multa transparenta in ceea ce priveste organizarea, structura si componenta sa (membrii ei).

    Site-ul nu a fost inca popularizat pentru ca nu a fost terminat, el se afla inca in constructie (din ianuarie 2011) si urma sa fie mai intai prezentat membrilor Aliantei, adica Bisericilor in adunarea generala din luna martie. Aceasta pentru ca membrii sa-si poata spune parerea despre site si eventual sa fie aduse retusari sau imbunatatiri inainte de a fi lansat si popularizat. Apoi urma sa fie trimisa o scrisoare tuturor Bisericilor membre in care site-ul sa fie prezentat si abia apoi urma ca el sa fie lansat pe motoarele de cautare si desigur prezentat si aici pe site-ul germaniaevanghelica.wordpress.com.

    Sper ca am adus putina lumina in ceea ce priveste site-ul Aliantei si stadiul in care el se gaseste.

  9. virgilc Says:

    Draga Dan,
    odata ce situl a fost afisat in internet, neparolat, atunci, a fost lansat!

    Faptul ca se doreste o lansare oficiala, cu prezentare si campanie de promovare, nu schimba cu nimic realitatea ca deja situl exista si este public.

    Dincolo de faptul ca s-a creat impresia ca acest sit nu se doreste sa fie cunoscut de publicul larg, este importanta realizarea lui!
    Pentru aceasta te felicit si iti doresc spor la munca.

    @sa aduca mai multa transparenta in ceea ce priveste organizarea, structura si componenta sa (membrii ei).

    Un deziderat maret, m-as bucura sa il vedem implinit!

Leave a Reply

