Cornel Pienariu: Cerere de carte pentru deţinuţi

by

Fratii mei in Domnul Isus Hristos,

 

Sunt bucuros sa va pot scrie cateva randuri pe care le simt ca pe o “greutate” placuta de altfel de suportat.

Ma numesc Pienariu Cornel, nascut in Sebes, Alba si locuiesc de 11 ani langa Torino (Italia). Sunt casatorit si impreuna cu sotia mea avem 2 copii.

Cu cinci ani in urma am avut o dorinta puternica si anume aceea de a vorbi oamenilor de Hristos. Domnul mi-a dat aceasta posibilitate. Am participat de multe ori cu biserica baptista in diferite evanghelizari in parcurile si pietele orasului din Torino si imprejurimi, dar in inima mea imi doream ceva mai mult. Intr-o anume conjuctura am cunoscut un pastor brazilian prin care Domnul mi-a deschis ochii spre nevoile celor din inchisoare (sa ne amintim ca insusi Domnul Isus a fost detinut, El, Capul Bisericii).

 

Dupa un curs de 3 luni pe care l-am facut cu reprezentantii inchisorii “Valette” di Torino am inceput sa intru ca si voluntar in inchisoare (fac parte dintr-o organizatie fara scop de lucru numita “Brother’s keeper” compusa din frati baptisti, prezbiterieni, penticostali, crestini dupa evanghelie, etc). Fondatorul acestei asociatii crestine este un pastor italian cunoscut bisericilor penticostale din Romania. Este vorba de Mara Gesualdo, fost fiu de mafiot din sudul Italiei, dar care s-a pocait.

 

In Italia nu pot intra in inchisoare decat voluntarii, pastori sau preotii. Cam de 2 ani s-au mai adaugat la lucrare o sora si un frate. Nevoile sunt mari dar mai presus de cele materiale sunt cele spirituale. Sunt foarte multi detenuti romani si din pacate statisticile spun ca in primi 5 ani dupa eliberarea din inchisoare 75% dintre detinuti intra din nou (reeducarea prin cadrele inchisorii nu se bazeaza pe Adevar ci doar pe psicologie si natura umana).
Detinutii sunt foarte deschisi la Cuvantul Domnului (mult mai mult decat cei de afara). Ei doresc sa citeasca insa biblioteca inchisorii este destul de saraca in carti in limba romana (au Baltagul si Moara cu noroc). Oricum scopul bibliotecii este acela de a tine ocupata mintea detinutilor si de a le umple timpul intr-un fel si nu de a le oferi o alternativa a modului lor de gandire si comportare – dar problemele lor nu se rezolva asa. Cele mai multe carti crestine au pretentia de a indrepta mintile si inimile oamenilor spre Dumnezeu de unde vine adevarata eliberare.

 

Aici intervine ceea ce m-a determinat sa scriu, in speranta ca dvs. veti lansa aceasta scrisoare pe grup si vor fi unii frati care se vor lipi in vreun fel si vor fi parte la aceasta lucrare si anume:

 

 

Cererea mea vine de fapt ca o nevoie a celor din Romania care ratacesc la “porci” intr-o tara indepartata. Eu cred ca a venit timpul pentru Cuvantul lui Dumnezeu ca sa intre si in inchisoarea italiana (unde sunt detinuti romani) si ca atare am inceput sa fac si ceva concret. Am reusit sa strangem prima serie de carti crestine scrise de oameni schimbati de Domnul si sa le donam inchisorii. Am intalnit multi detinuti care mi-au spus ca au citit cartile crestine (pentru ei este mai usor sa citeasca deoarece au mult timp liber, isi schimba cartile intre ei, vorbesc pe seama lor, s-au creat chiar si mici grupulete in care dezbat subiecte crestine, unii sunt impotrivitori sau batjocuritori dar sunt multi deschisi si interesati, cartile din biblioteca sunt trecute de la unul la altul). Personal, am o mare dorinta de a extinde metoda aceasta si in alte incisori din Italia si cred ca Domnul care mi-a dat aceasta dorinta va purta de grija si de infaptuirea ei.

 

Ceea ce  vreau sa va cer este rugacine in primul rand pentru lucrarea de evanghelizare di inchisorile di Italia si in al doilea rand daca aveti carti potrivite pentru inchisoare (va scriu niste titluri pe care le-am folosit deja noi: Iertat de doua ori, Isus- Destinul nostru de Wilhem Bush, Eram orb si acum vad de Vasile Tofan, Din inchisoare in Imparatia lui Dumnezeu de Eugen Burghelea, Biblia este ottusi adevarata, Viata din abundenta, Imblanzirea Leului, etc ) si doriti sa le donati (daca sunt noi sau nu foarte uzate) puteti sa o faceti trimitandu-le la adresele urmatoare:

 

ITALIA                                              ROMANIA

Pienariu Cornel                              Pienariu Petru

Villa Franca di Asti                         loc. Sebes

Via Case Bruciate 65                      Str. Radu Stanca nr. 26

Provincia di Asti                             Jud. Alba

Cap 14018                                    Cod postal 515800

Liliana_pienariu@hotmail.com         pienariu_petru@yahoo.com

Tel. 00393489331294                    Tel. 0040728275705

 

Rezumand, avem nevoie de rugaciune si carti pentru bibliotecile din inchisoariile din Italia (pentru detinutii romani), astfel daca aveti carti potrivite pentru evanghelizare, cu oameni cae sau intors la Domnul si isi descriu viata lor, precum: Vasile Tofan, Eugen Burghelea, Gabi Lunca sau altele potrivite va rugam sa le donati la adresa din Italia sau scrieti-mi sau sunati-ma. Daca nu aveti posibiltatea sa le trimiteti in Italia, mai sus sunt si datele de contact ale fratelui meu din Romania si puteti sa le trimiteti lui, iar el le va trimite in Italia,

 

Fiti binecuvaantati !

 

in El,

 

Pienariu Cornel

 

__._,_.___
Leave a Reply

