Campania Carte pentru Moldova

by

În Moldova există multe nevoi, dar din perspectiva mea nevoia cea mai mare pentru această generație este de a învăța să citească și să gîndească independent, doar în acest mod vor reuși să-și dezvolte un simț fin al discernământului și să poate integra valorile bilbice în viața lor de fiecare zi.

De un an și patru luni de cînd m-am întors acasă să fac misiune am fost întrebată de către diferiți tineri dacă am ceva cărți bune pe care le pot împrumuta să le citească, din mica mea bibliotecă personală, (mai puțin de 10 cărți în romană pe care le am acasă) a cărei tematică este legată de misiune a început să fie dată către alții. Mama unui tânăr a venit să-mi mulțumească pentru cartea, “Ucenicie drum fără întoarcere”, de George Verwer, pe care am împrumutat-o fiului ei și pe care a citit-o și ea și atât el cât și ea mi-au afirmat că este cea mai bună carte creștină pe care a citit-o vreodată.

Într-o duminică am văzut pe una dintre tinere citea o carte despre relații de prietenie, nu am reținut autorul din păcate, o altă tânără care stătea lîngă ea a rugat-o să i-o dea să se uite și a început să citească și a fost așa de captată de temă încât a rugat-o să i-o lase pentru o seară, dar din păcate carte era a unchiului acelei domnișoare și trebuia să o înapoieze a două zi – m-am gândit atunci ce mult ar ajută o bibliotecă cu cărți bune pentru tinerii din județul Cahul. Deși majoritatea au internet, totuși interesul pentru lectură nu s-a pierdut – și moldovenii iubesc poveștirile, trăiesc poveștirile și poveștile și învăța din ele, de ce să nu-i binecuvântăm atunci pe limba lor m-am gândit.

În județul Cahul nu există o bibliotecă sau librărie creștină. Bisericile evanghelice fiecare dispun de o mică bibliotecă, dar nu este adresată în special tinerilor. Cu părerea de rău nu avem nici o revistă creștină în romană adresată tinerilor creștini – de aceea aș vrea să fac un apel la toți frații mei români care au pe inimă Moldova.

Ați dori să investiți în viață unui tînăr din Moldova, donând o carte care v-a marcat pe dvs personal și ați recomanda-o cu toată inimă altor tineri?

Nu dorim să acceptăm cărți cu conținut ieftin sau care oamenii vor să se debaraseze de ele, alea le pot da la foc, noi vrem cărți care să fie că și o dinamită pentru mintea și inimă tinerilor din Moldova.

Pot fi creștine sau laice ( în special literatură clasică), tematică poate fi de la relații de prietenie, misiune, biografii, române/beletristică,poezii viață de familie, dezvoltare personală, studiu biblic, devoționale/meditații biblice, sociologie/consiliere, creșterea copiilor, literatură pentru copii/școală duminicală, afaceri, leadership, ucenicie/evanghelizare etc.

Autori pe care țin neapărat să-i avem în bibliotecă noastră din Cahul: Max Lucado, Philip Yancey, Loren Cunningham, Francis Shaeffer, S.C. Lewis, Richard Wurmbrand, Darrow Miller, Traian Dorz, Costache Ioanid, Iosif Țon, Cristian Bărbosu și alții.

Marta Dunas,
TPM Moldova

Pentru cei din Romania vă rugăm să trimiteți cărțiile la adresa:

Dacă trimiteți prin poștă adresa e:

TPM Mediaș (Viorel Pop)
OP 1, CP 62
Cod postal  551200
jud. Sibiu

Dacă trimiteți prin curier folosiți adresa:

TPM Medias (Viorel Pop)
Angărul de Jos, nr 28
Mediaș, jud Sibiu

Pentru detalii ne puteți contacta pe e-mail sau la tel. 0765425988

Citeşte mai mult pe: Stiri Crestine.ro » Dăruiește o carte pentru tinerii din Republica Moldova!

sursa: aici

Leave a Reply

