Mesaj de încurajare – Nicu Wagner

by

Cred că Nicu nu se va supăra dacă voi face acest comentariu mai vizibil: 

 

Multă Pace!
Vreau să mă adresez tuturor celor care căutaţi o Biserică sau un loc de părtăşie prin apropierea zonei unde locuiţi. În urmă cu aproximativ 20 ani, procedam şi eu cu familia la fel ca mulţi alţii: călătoream foarte mult. Pe atunci, cea mai apropiată Biserică fiind la Nürnberg eram la fiecare sfârşit de săptămână “pe drumuri”. S-a meritat, NU regret kilometrii făcuţi şi banii investiţi în benzină deoarece ceea ce dă sufletului nostru pace deplină şi siguranţă este Domnul care se prezintă în Adunarea Lui!
Eu cred că nu suntem în Germania numai de dragul unei vieţi pământeşti mai bune ca-n România. Dumnezeu a hotărât ca noi să ajungem aici deoarece are de lucrat cu noi. Mai are suflete care vrea să le mântuiască. Înţelegând această misiune, “marea trimitere”(Matei 28:18,09,20) am mai încetat de a mai parcurge kilometrii la Bisericile de prin apropiere şi am început formarea unei Biserici în limba română în München. Biserica începe de la “doi sau trei” adunaţi în Numele Lui, al Domnului. Dumnezeu şi-a făcut partea Lui, noi ne-am făcut-o pe a noastră. “Unul seamănă, altul udă, iar Cel ce face să crească este Domnul”(1Corinteni 3:6,7). Dragii mei, acolo unde sunteţi, începeţi să vă adunaţi în casele voastre, investiţi în Lucrarea Domnului. La fel am procedat şi noi, ne-am pus la dispoziţie casa, am apelat la slujitori devotaţi şi gata să ne ajute, iar astăzi, după mai mulţi ani privesc cu drag la ceea ce Domnul a realizat în München. Adaug un link unde se poate afla mai mult despre Biserica Elim-München. http://www.nicuwagner.com/html/biserica__elim_.html
Îndrăzniţi, deoarece El a biruit lumea!
Vă salut cu Zaharia 4:9,10.
Aşteptăm să ne invitaţi la deschiderea Bisericii din Leipzig, Esen…
Nicu Wagner

Leave a Reply

