by

Marius Cruceru

Reiau această postare acum, după mai bine de doi ani de la publicare pentru că între timp am “probat” toate efectele site-urilor de socializare, în special Facebook, care poate deveni un sinonim cu “pierderea de timp”. Cred că acest instrument vă va ajuta în lupta împotriva efectelor Facebook-ului. Am fost nevoit în ultimul timp să reiau acest binefăcător obicei al “tabelelor de timp” şi efectele sînt extraordinare. Nu-mi doresc altceva decît să văd implementată disciplina salvării timpului şi în viaţa celor dragi mie, a fiului meu, ucenicilor şi tuturor celor care au darul zilelor şi clipelor.

Să ne numărăm bine zilele, spune Psalmistul! Pe pătrăţelele de excell se pot număra chiar foarte bine!

***

Urasc Excell-ul ca program, dar majoritatea timpului, din cauza meseriei (partea administrativă) mi-o petrec cu acest foarte neprietenos şi aspru soft. Mai am o pricină pentru care simpatiile mele pentru excell sînt măsurabile cu micrometrul: îmi…

View original post 592 more words

Leave a Reply

