by

Ma bucur sa anunt pe cei interesati ca fratele Petrica va sustine in perioada 18-20 iunie o Conferinta pentru familii la Centrul Crestin Life, Stuttgart. Cei interesati vor putea achizitiona acolo si cartea Familia-intre zambet si suspin.

paşi spre lumină

„Dacă nu este voie să râzi în ceruri, nu vreau să ajung acolo!”    Martin Luther

„Fericirea este să ai o familie mare, plină de dragoste, unită, în alt oraș din țară.”  George Burns

Una din primele cărți pe care le-am publicat a fost  „Între zâmbet și suspin”, o culegere de întâmplări, cugetări și vorbe de duh, menite să-i ajute pe vorbitorii publici. Am publicat în volumul acela o seria de ilustrații folosite de mine în predicile mele, precum și multe din întâmplările adevărate din viața mea de păstor. Cartea a avut un deosebit succes, reușind să producă zâmbete cititorilor ei, dar și suspine, ca să fie în acord cu titlul ei.

După publicarea cărții am fost mereu întrebat de un eventual volum al doilea al cărții. Ideea nu era rea, așa că am decis să lucrez la el. Între timp, inspirat de serialele unor publicații și filme de…

View original post 323 more words

Leave a Reply

