by

Chibzuieli

Am primit de la Emil o serie de întrebări în urma postului despre coerența teologiei baptiste, și pentru că nu sunt în stare să dau răspunsuri scurte, le grupez sub titlul de mai sus, care cred că se potrivește. Nu mă cunosc cu Emil, dar am dedus că este baptist de vre-o zece ani – cum eu sunt baptist de peste treizeci de ani, îmi permit să mă adresez la per tu. Sper să nu fie nici o supărare. L-am supărat așa pe dl. Ionescu odată, dar m-am pocăit repede –o pot face din nou. Iată mesajul căruia îi dau niște răspunsuri tentative mai jos:

Dintre doctrinele consacrate cu privire la Cina Domnului,aparute in 2000 de ani de crestinism, de care credeti ca se apropie cel mai mult Iosif Ton? Aceste doctrine, din cate stiu, sunt:

– transubstantierea catolica
– transubstantierea ortodoxa
– consubstantierea ( sau ubicuitatea) lutherana
– doctrina…

View original post 2,138 more words

Leave a Reply

