by

Eugen Matei, profesor la Seminarul teologic Fuller, despre Caderea in ritual (Iosif Ton).

Chibzuieli

Iosif Țon, Căderea în ritual: Cum s-a ajuns aici? De ce? Care este soluția? (Oradea: Cartea Creștină, 2009).

În sfârșit, mi-a parvenit! A durat exact o lună. Comandată pe internet pe 1 Mai, poștașul a adus-o la ușă pe 30 Mai. Cerea semnătură și n-am fost acasă, așa că am ridicat-o de la poștă pe 31 Mai. Ce-i drept, am comandat două cărți și am fost cam dezamăgit să primesc doar una, dar diferența în $$ mi-a fost returnată. Prima experiență de a comanda cărți din Romania pentru a fi trimise prin poștă a fost un succes cu posibilități semnificative de îmbunătățire a procesului.

Trecând la text, propun o analiză în mai mulți pași, probabil trei, pe care îi voi separa în postări separate pe blog. În primul pas, cel de față, voi comenta structura și forma textului. Pe viitor vreau să abordez teza cărții și aspecte de conținut ideatic…

View original post 796 more words

Leave a Reply

