Despre misionarii arestati in Indonezia, update

by

continuare de aici

Desi animația stârnită da vestea ca patru tineri români au fost arestați de autoritățile indoneziene pentru trafic ilegal de Biblii s-a liniștit suspect de repede în blogosfera creștină, cred că sunt destui cititori care doresc să afle ce s-a mai întâmplat cu ei.

Mai jos redau ultimul mesaj primit de la Titel Maghiar pe facebook:

in pattimura, Ambon — va saluta pe toti cu mult har Si pace! stiu ca am frati Si surori aici care asteapta un raspuns despre noi. Ne.am prezentat la proces la ora 11 AM timpul nostru de aici. Nu am primit nici o pedeapsa deoarece procesul s.a amanat in data de 27 octombrie. Am revenit din nou la sediul misiunii. multumim tuturor pt rugaciune Si incurajare. Dumnezeu sa va binecuvinteze !

Cred ca trebuie să ne rugăm în continuare, pentru ca Dumnezeu să dea biruință deplină pe 27 octombrie!

Tags:

2 Responses to “Despre misionarii arestati in Indonezia, update”

  1. ccc Says:

    Totusi nu ni se prezinta niste dovezi mai concludente din toata situatia asta, de ce nu se anunta nimic din partea organizatie pentru care lucreaza. De ce au intervenit autoritatile romane daca ei lucreaza pentru americani? Si de ce nu vedem o poza cu ei 4 impreuna in Indonezia?

    • virgilc Says:

      Intrebari pertinente, dar adresate persoanei gresite. Eu am preluat informatia de la oameni pe care ii respect si in care am incredere. Iar cu Titel sunt in legatura directa pe facebook.

      Chair daca lucreaza impreuna cu o agentie americana, ei sunt cetateni romani si statul trebuie sa le ofere asistenta si ajutor in asemenea situatii.

      Daca au avut ideea sau posibilitatea sa puna o poza cu ei in arest? Nu stiu. S-ar parea ca presa nu a dat mare importanta acestui incident.

Leave a Reply

