by

O clarificare mai mult decat asteptata, mai mult decat binevenita din partea lui Cristian Barbosu.

B a r z i l a i - e n - D a n (Un Barzilai izvorât din Dan)

M-am găndit să-i dau dreptul să vorbească singur, fără să comentez declarația lui. Îmi este însă prea drag ca să o pot face.  Împărtășim prea multe convingeri ca să nu spun din capul locului că sunt alături de el în aceste clipe dificile.

Am preferat întotdeauna prietenia celor care greșesc încercând prea mult și dorind prea tare, decât să stau în compania celor care, de teama de a nu greși, preferă să nu încerce. Părerea mea în privința structurii de conducere a Bisericii locale este clară și publicată de mult. Ca misiune a bisericii lui John MacArthur și ca unul care am fost cooptat alături de cei 43 de presbiteri ai lor ca să învăț și să transmit și românilor învățătura lor biblică, am tipărit și am difuzat mult material despre pluralitatea presbiterilor. (Vă invit să-l revedeți aici).  La Bethel, în California, noi suntem de 30 de ani…

View original post 2,746 more words

Leave a Reply

