Nicu Wagner despre Traian Pagu

by

S-au scurs aproape patruzeci de ani de de când l-am cunoscut pe Traian.

Eram într-o Biserică în România, nu mai reţin unde, venise un grup de cântăreţi din Bistriţa….cântau foarte frumos.

Am cântat şi eu o cântare, dar nu mă mai puteam sătura să ascult muzica pe care o cântau acei băieţi deosebiţi.

Aveau toţi chitări electrice, iar unul dintrei ei, solistul vocal, avea o voce deosebită…era vocea lui Traian. M-a încurajat ori de câte ori ne-am întâlnit de-atunci.

Anii au trecut, ne-am reîntâlnit din nou în Germania la începutul anilor ’90. La Conferinţele anuale, întruniri de tineret, am slujit împreună prin cântare…Acum au rămas doar amintirile, Traian a lăsat “pe piatra aspră a vieţii o urmă fină”.

“Ne-om întâlnii într-o zi pe străzi de aur curat

Şi vom cânta fericiţi Acelui ce ne-a salvat…”

Dumnezeu să mângăie familia lui Traian!

Nicu Wagner

One Response to “Nicu Wagner despre Traian Pagu”

  1. Janik Ligia U. Gerhard Says:

    Primind azi dimineata un email prin care anunta vestea trista a fratelui Traian, nu mi-am putut controla amintirile si emotiile pe care le retraiam ascultand melodiile lor minunate.
    De aceea dusa de valul amintirilor din anii 1990-1995 in care acultam cu mare placere melodiile cantate de Ana si Traian Pagu, am comkpus cateva versuri in memoria acestui frate scump si spre mangaierea celor ce ii simt lipsa.
    Dureri si lacrimi ..

    “Dureri si lacrimi s-au sfarsit.
    Tu suspinand necontenit
    Dorit-ai dincolo sa pleci
    Cu Dumnezeu spre-a fi in veci.
    Ne vor ramane amintiri
    A tale frumoase slujiri.
    Iar azi plecand tu dintre noi,
    Te-ai dus in Slava de apoi.
    Cantand aici jos pe pamant
    Tu vei canta si-n cerul sfant.
    Cantarea cea mai minunata
    Ce-o vom canta cu toti odata.
    Parinti si frati si dragi surori,
    Vom fi odata-n sarbátori.
    La Masa Mirelui vom sta
    Si pe Isus vom lauda.

    Ligia-Gabriela Janik scrisa azi: 02.03.2013. ora 13:35
    Domnul sa mangaie familia indoliata

Leave a Reply

