Traian Pagu s-a stins din viață

by

Traian Pagu, patronul firmei PAGU INERNATIONAL – reprezentanța MERCEDES din Bistrița, s-a stins ieri noapte din viață, în Germania. Acesta era bolnav de o bună bucată de vreme.

Traian Pagu, patronul firmei PAGU INERNATIONAL – reprezentanța MERCEDES din Bistrița, s-a stins din viață în orașul Wiesbaden, din Germania, la numai 54 de ani.

Acesta a decedat ieri noapte, în urma unei afecțiuni cronice. Traian Pagu, originar din Sîngeorz-Băi, se afla de câteva săptămâni la tratament în Germania, unde și locuia. El a fost depistat ca având o afecțiune gravă a ficatului vara trecută, conform apropiaților săi.

Deocamdată nu se știe dacă înmormântarea va avea loc la Bistrița sau în Germania.

sursa: aici

11 Responses to “Traian Pagu s-a stins din viață”

  1. marcel Says:

    im pare rau de Traian ….n-am stiut ca-i bolnav…..cand eram copil si am inceput Sa cant El a fost unul dintre aceia care m-a incurajat si m-a sustinut…..canta frumos….. sper Sa fii ajuns in cer ….. Duminica UN baiat venit la noi in Biserica avea Sa recite o poezie pe care o stim dar nun strica Sa o amintim totdeauna. ,, DE CE E ASA O STIE EL “…..Condoleante familiei…..

  2. Lacrima Semida Berghiano Says:

    “Noi stim ca sus in ceruri e asa de minunat
    Traian, dar prea de graba de la noi tu ai plecat….
    Da ! noi stim ca sus in ceruri e asa de placut
    Traian, dar tu, te’ai duuus si noi nimic n’am stiut …”

    “Ne’om scutura ca pomii primavara,
    Ca albe flori cadea’vom la pamant
    Trup ostenit uita’vei ce e teama,
    Cand sufletu ‘ti va fi la Cel Preasfant”

    ….ganduri si versuri se perinda in mintea mea si imi lipsesc cuvinte de mangaiere pentru tine draga Lucia si pentru copiii tai ….
    Desi nu ne cunoastem, nu ‘mi amintesc nici de Traian, dar stiu ca suntem infratiti prin jerfa Domnului Isus si de aceea simt alaturi cu tine, pierderea atat de timpurie a celui care a fost stalpul familiei tale si probabil si un pilon al casei lui Dumnezeu .. si cu siguranta un sot ideal pentru tine si un parinte de neegalat, pentru copii !
    Nimai Bunul nostru Tata Ceresc stie sa aline durerea din inimi si sa stearga lacrimile fierbinti, care va brazdeaza fetele intristate, sa trimita Duhul Mangaierii si sa va aduca aminte de toate promisiunile ce le avem in El, gasind speranta si putere pentru vremea ce o mai avem de petrecut aici pe pamant, ca apoi sa fim ACASA cu Domnul Isus si cu cei care ne asteapta in ziua revederii….
    Sincere condoleante, din partea familiei mele si din partea mea: sunt sora lui Claudia Belindean, de asemenea sora cu baietii din grupul The Messengers (fratii Damian Dan, Radu si Narcis) si sunt sotia lui Avram Berghiano, din Targu Mures, respectiv, Portland ,Oregon SUA . Numele meu, este Lacrima.
    Lunea trecuta sera, ne’am rugat pentru voi, impreuna cu 20 de surori si in mod special pentru tine, draga Lucia, ca Domnul sa te intareasca si sa’ti trimita sprijin si ajutor …. de asemenea, impreuna cu biserica Agape , vom continua sa ne rugam pentru voi, cei ramasi cu locul gol in casa si in inimi ….
    Fiti tari si mangaiati’va cu nadejdea revederii cu Traian, in vesnicie cand Domnul va veni !

  3. Vasile Gabrian Says:

    L-am cunoscut pe Traian si de fapt intreaga familie Pagu de cand cu vizitele la targul de carte de la Frankfurt. Mereu, dupa o zi obositoare de la targ, la intoarcerea in hotel la Wiesbaden, timpul petrecut cu Traian facea ca oboseala sa nu-si mai faca simtita prezenta. Condolenate familiei Pagu si mangaiere deplina din partea Domnului!

  4. Nicu Wagner Says:

    S-au scurs aproape patruzeci de ani de de când l-am cunoscut pe Traian. Eram într-o Biserică în România, nu mai reţin unde, venise un grup de cântăreţi din Bistriţa….cântau foarte frumos. Am cântat şi eu o cântare, dar nu mă mai puteam sătura să ascult muzica pe care o cântau acei băieţi deosebiţi. Aveau toţi chitări electrice, iar unul dintrei ei, solistul vocal, avea o voce deosebită…era vocea lui Traian. M-a încurajat ori de câte ori ne-am întâlnit de-atunci.
    Anii au trecut, ne-am reîntâlnit din nou în Germania la începutul anilor ’90. La Conferinţele anuale, întruniri de tineret, am slujit împreună prin cântare…Acum au rămas doar amintirile, Traian a lăsat “pe piatra aspră a vieţii o urmă fină”.
    “Ne-om întâlnii într-o zi pe străzi de aur curat
    Şi vom cânta fericiţi Acelui ce ne-a salvat…”
    Dumnezeu să mângăie familia lui Traian.

  5. Ella Says:

    …..condolente familiei…e trist ca s-a stins dintre noi era un om bun…imi amintesc cand l-am vazut ultima data in Wiesbaden.Credeam ca se va face bine,dar Dumnezeu stie de ce e asa si mai stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor cel iubesc pe El. a fost un om minunat dedicat Domnului….ma rog ca Dumnezeu sa-i intareasca sotia pe Cipri,Adela,Cristi….si pe toti cei dragi…..

  6. nelubilba Says:

    Cu șoc mare am primit veste ca Traian Pagu a plecat dintre noi. Fie ca bunul D-zeu să mângâie familia îndurerată.
    Fam. Bilba – Sacramento

  7. claudia belindean Says:

    Pe vremuri cantam impreuna..”Cit de bine ma simt cu alesii Domnului…” acum Traian canta in cer.. Adinci condoleante pentru familia voastra Luci si copii. Dumnezeu sa va mangaie si sa va ocroteasca viata voastra. Cu drag, Claudia si Gusti Belindean

  8. daniel hartie Says:

    condoleante familiei, Dl sa fie mangaierea voastra.

  9. ciocan valerica Says:

    Dumnezeu sa mangaie familia indurerata !

  10. Anna Turc Says:

    Dear Lucia,we can*t even pretend to know how you feel,but we can tell you that everything will be OK,you will be OK,time will heal all.Some people come into our lives leave footprints on our hearts and we are never the same. Dear Adela,Ciprian&Christian your father was one of the nicest people.I know that he was a great father too.I can not explain how much we will miss Traian .HE will remain very alive in our memories and admiration . Love,Anna&George Turc

  11. maria radu Says:

    draga luci sau scurs aproape un sfert din viata noastra de cind nu am avut nici o legatura dar parca a fost ieri cind amindoua neam dus la cluj sa dam examen la liceul sanitar si nu am reusit neam dus fiecare pe drumul nostru care ni la creat soarta lam cunoscut pe traian si a fost primul meu prieten dar dupa 3 ani am fost foarte socata ca el se intilnea si cu tine si lam intrebat daca te iubeste si mia spus ca ii place foarte mult de tine si iam spus ramii cu luci si mia spus ca intentioneaza sa se casatoreasca cu tine si in 1980 in august am cunocut pe viitorul meu sot si neam casatorit in octombrie mam bucurat ca sa tinut de cuvint si vati casatorit dar acum am auzit vestea care ma intristat foarte mult traian este foarte grav bolnav toate bisericile din america sau rugat pentru el dar in ziua cind a anum
    ntat pastorul mircea berci din biserica elim din sacramento nu am fost la biserica drga luci iti dresc sincere condoliante si doresc ca domnul sa te intareasca si sati dea pace dura lovitura dar numai domnul stie de ce este asa as vrea sa ma intilnesc cu tine si sa ne dapinam amintiri si sa vorbim ca pe vremuri cind eram in uriu la scoala cu mult respect maria radu ori maria murza

Leave a Reply

