Inmormantare Traian Pagu

by

Pentru toți cei care doresc sa însoțească pe ultimul drum pe Fratele Traian Pagu vă facem de cunoscut, ca serviciul de înmormântare va avea loc in data de Joi, 07.03.2013, ora 12:00  la cimitirul – Friedhof Wiesbaden Sonnenberg (Flandernstr. 65191 Wiesbaden).

sursa: aici

8 Responses to “Inmormantare Traian Pagu”

  1. nicu doja Says:

    Timpul se masoara in minute iar viata e formata din evenimente unele mai placute si altele mai putin placute noua !!! ” Si chiar daca se desface casa pamanteasca a cortului nostru trupesc avem o cladire in cer la Dumnezeu o casa care nu este facuta de maini ci este Vesnica Chiar in cortul acesta deci gemem apasati ,nu ca dorim sa fim desbracati de trupul acesta,ci sa fim imbracati cu trupul celalalt peste acesta pentruca ce este muritor in noi sa fie inghitit de Nemurire Dorim din adancul inimi ca DOMNUL sa reverse o indoita manghaiere peste voi in aceste momente de cumplita durere !!! Sincere condoliante familia Doja Cheti &Nicu

  2. Dana-Carmen Ruja Says:

    Când se stinge o flacără o aprinzi din nou, iar când se stinge o viață, o plângi mereu. Inimile noastre sunt pline de durere și lacrimi. Primiți sincere condoleanțe din partea noastră.
    Dana-Carmen Ruja si familia

  3. Janik Ligia U. Gerhard Says:

    Dumnezeu sa mangaie inimile indurerate.

    Familiei Pagu,

    Cu lacrimi si durere, Isuse inaintam.
    Pe drumul lung acesta ce-ades ne-mpiedicam.
    Revarsa-Ti mangaierea in inimi acum.
    Si celor ce raman in urma, Tu sa le fii un Tata bun.

    “….Eu, am plecat la Tatal! In slava-i minunata
    De ce de-atatea lacrimi fata va e scaldata?
    Eu intru-n bucuria ce o cantam mereu
    Caci azi in vesnicie il vad pe Dumnezeu.

    Pe Tatal care odata in lacrimi L-am rugat,
    Sa-mi dea intelepciune, sa fiu aur curat.
    Sa birui incercarea ce greu ma dobora,
    Sa am eu izbavire in lupta-i cat de grea.

    Si astazi hotarata o zi de har ici jos.
    Sa urc in vesnicie, de mana cu Hristos.
    Azi timpul nostru pare mai scurt ca niciodat`
    Ca-n bucuria sfanta cu Tatal am intrat.

    In slava-I mult visata si cerul minunat,
    Ce deseori in viata adesea l-am cantat.
    Atata maretie, splendori de nedescris….
    Pe orice piatra sfanta e numele lui Crist`

    Aici, durere nu mai este. Nici lacrimi, nici suspine,
    Iar locul sfant de-odihna, nu este-n cimitire.
    Ci sus in cerul slavei, cu Tatal meu ceresc,
    Eu voi canta de-acuma in cor Dumnezeiesc.

    Cu Isus Domnul Pacii si Mirele Divin,
    Eu voi intra-n odihna, in Noul Ierusalim.
    Cu mii si mii de ingeri in slava voi zbura,
    Spre Tronul alb de plasma cu toti ne-om inchina.

    Eu, azi sunt fericit! ma bucur in Isus!
    Vazutui-am si Slava, si trupul Lui strapuns.
    Caci ranile din trupu-i si sangele ce-a varsat,
    M-a izbavit de moarte si-n Slava am intrat.

    Oh, de ce mai plangeti? Voi nu puteti vedea?
    Caci Dumnezeu Cel Vesnic ne vrea la Golgota?
    Sa ai incaltamintea cea sfanta si curata,
    Sa poti cu Duhul Sfant sa te inalti deodata.

    El vrea in bunatate si pace sa traiti
    Ca-n ziua de pe urma, sa fim cu toti rapiti.
    Sa ne-ntalnim cu totii la masa-mbelsugata,
    Sa fim cu toti acasa, si sa-I aducem slava.

    Iar in ziua aceasta sfanta cand voi pleca de tot,
    Sa nu priviti in urma la trupul unui mort.
    Ci sus s-aveti privirea inspre cerescul Miel,
    Inspre Isus Divinul si Scump Emanuel.”

    (Ligia-Gabriela Janik scrisa astazi 05.03.2013. )

    …… Cu multa dragoste, fam. Janik

  4. Janik Ligia U. Gerhard Says:

    (Imi cer scuze pentru greseala: versul al treilea din strofa a opta a se citi:
    “Caci ranile din trupu-i si sangele-i varsat,”
    multumesc frumos

    • virgilc Says:

      Draga Ligia, multumesc pentru momentele frumoase oferite aici pe blog. Apreciez sensibilitatea de care ai dat dovada si asteptam in continuare sa ne luminezi fetele cu versurile tale adanci!

  5. Janik Ligia U. Gerhard Says:

    Virgil draga,in mod deosebit ii multumesc lui Dumnezeu si nu in ultimul rand tie….. Plecarea unei persoane dintre noi, ne apropie mai mult de vesnicii, ne mareste dorul de-a fi mai curand acasa chiar daca in trupul acesta purtam poveri, greseli si lipsuri, dar stim ca va veni odata si ziua eliberarii noastre. Fiecare la randul cetei lui. Aceste momente adinci de tristete ne sensibilizeaza tuturor inimile facandu-ne mai mult dor de cei dragi ai nostri ce au plecat inaintea noastra si de insus Domnul Isus. Sa fii binecuvanttat tu si toata casa ta

  6. Ani Says:

    Multumesc Sorei Ligia pentru versurile dedicate am varsat multe lacrimi citindu-le , sint pline de afectioune si adevar , Domnul sa te binecuvinteze si sa-ti rasplateasca , sora lui Traian, Ana Pagu

  7. Janik Ligia U. Gerhard Says:

    Dumnezeu să reverse binecuvântarea mângâierii divine peste sufletul dvs. Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru versuri și mă bucur că vă plac. Fratele Pagu ne-a înseninat deseori viața prin melodiile sale pe care deseori le ascultăm cu nostalgie. Va rămâne mereu în amintirea noastră. Cu respect, Ligia-Gabriela

Leave a Reply

