Dorinte – Ligia Janik

by

DORINTE….

 

          Am dorit în inima mea să pot înconjura pe cei din jurul meu cu Dragoste, foarte multă dragoste…însă cu stupoare am observat că celor din jurul meu, chiar fără să vreau deseori le-am dăruit….ură

       Am dorit ca Bucuria inimii mele s-o împart cu apropiații mei, dar din păcate deseori le-am produs multă, multă tristete…..

      Am dorit să ofer Pace celor din jurul meu, dar nu am putut pentru că însuș Domnul Isus este pacea noastră și numai El o poate da….

    Am dorit să am răbdare și chiar în anumite împrejurări să cer Îndelunga răbdare însă, nu am scos la suprafață decât doar o inima nerăbdătoare și neastâmpărată….

     Într-un tâziu mă hotărâsem să dăruiesc numai Bunătate dar….răutatea i-a luat locul de cele mai multe ori…..

Iar când am crezut că pot ajuta pe cei nevoiași și lipsiți în nevoi crezând că Facerea de bine este menirea mea, tocmai atunci am facut mai mult rău si lăudăroșenia și-a făcut aripi zburând triumfătoare prin odăița inimii mele.

     Când am crezut că sunt Credincioasă lui Dumnzeu și celor din jurul meu să le inspir încredere in mine, necredincioșia însă și atunci a stat lipită de mine făcându-mă să-i rănesc pe cei dragi….

Am dorit sa arăt Blândețe, dar….cu tristețe spun că duritatea de multe ori și-a spus cuvântul….

     Cât despre Înfrânarea poftelor …..niciodată nu le-am putut stăpâni deoarece, invidia, lacomia, pizma, minciuna, îmbuibarea, flirtul și multe alte vicii mi-au controlat viața și mă intreb neincetat:

    De ce oare răul stă lipit de mine ori de câte ori vreau să fac binele?

Iar șoapta Duhului Sfânt îmi șopteste: pentru că inima ta nu este predată în totalitate Dumnezeului meu. Pe genunchi în odăiță El îmi va imbrăca inima cu: Dragoste, Bucurie, Pace, Îndelungă răbdare,Bunătate, Facerea de bine, Credincioșia, Blândețea, Înfrânarea poftelor.

Acestea sunt lucrurile după care inima mea tânjeste cu adevărat și mă rog Domnului să fii și tu flămând după Dragostea Tatalui Ceresc.

 

 Ligia-Gabriela Janik

Aldingen,Germania

 

 

Leave a Reply

