Cititul Bibliei – entuziasmul din Ianuarie

by

B a r z i l a i - e n - D a n (Un Barzilai izvorât din Dan)

Am trecut de câteva ori prin Biblie cu cei de la Bethel. În fiecare an, majoritatea creștinilor își propun să citească Biblie și o iau de la Geneza. Pe la sfârțitul lui Martie, mai toți s-au încurcat cu treburile vieții și au pierdut firul citirii zilnice. Cam atât durează rezoluțiile noastre din noaptea de Revelion …

Vreau să vă ajut să ,,găsiți farmec“ în textul Bibliei. Vă ofer să citiți comentariile la cărțile Bibliei, așa cum le-am afișat pentru voi pe Internet. Le ăuteți citi în paralel cu citirea zilnică a Biblie sau în locul citiri (pentru că am încorporat în comentari și textul Scripturii).

Formatul electronic este mult mai elastic decât cel de tipar, permițându-mi să fac adăugiri, să corectez, să schimb paragrafe, etc. Adaug în fiecare zi citate, paragrafe și comentarii pe care le găsesc și eu la alții în lecturile mele. Asta a făcut ca aceste comentarii…

View original post 108 more words

Leave a Reply

