Tentații asupra luptei cu ispita – 1 Corinteni 10:13 (revizuire)

by

dyo

La o postare scrisă cu vreo doi ani ȋn urmă, ȋn toiul discuţiilor despre protecţia lui Dumnezeu (dacă este ea promisă sau nu ȋn Noul Testament, aşa cum o ştim noi din Vechiul), s-a adus ȋn discuţie şi  un verset din Prima epistolă a Apostolului Pavel către Corinteni, în capitolul 10, verset 13:

Nu v’a ajuns nici o ispită, care să nu fi fost potrivită cu puterea omenească. Şi Dumnezeu, care este credincios, nu va îngădui să fiţi ispitiţi peste puterile voastre; ci, împreună cu ispita, a pregătit şi mijlocul să ieşiţi din ea, ca s’o puteţi răbda.

Mi-am exprimat atunci unele ȋndoieli cu privirea la calitatea de promisiune a versetului de mai sus, apoi le-am detaliat într-o postare separată. Recitind-o, găsesc cu cale că e vremea unei cizelări a acesteia, la doi ani distanță; nu sunt modificări majore, doar câteva tușeuri datorate, mă gândesc eu, și celor adunate între…

View original post 1,406 more words

Leave a Reply

