O „IERTARE” dincolo de „fumul sutelor de-altare”

by

O poezie care merita citita in linistea diminetii, cand soarele inca nu ne incalzeste si noaptea inca inca nu a trecut…

Barthimeu- Un alt orizont

Zbuciumul poetului după „IERTARE” este între „fumul sutelor de-altare” (ca expresie asiduuă a efortului uman)  și „visul lui Dumnezeu”. Cel mai frumos (pentru noi), dar și cel mai dureros (pentru Tatăl) .

Visul a fost nu pentru că El ar fi dormit la cîrma istoriei, ci pentru că avea un plan din eternitatea trecută. „Să fiu cu El în veșnicii”, cum spune poetul. Acest deziderat divin nu putea fi atins prin sui generisul sacerdotal, ci doar prin „mâna Domnului răpus”, prin „răni deschise pe Calvar”.

Cu alte cuvinte, „Conform rostirii din Eden”, „Un singur lucru se cerea”: „sânge pe teren”.

Pe terenul tău ș-al meu…

                     

                           IERTARE

 Nu fumul sutelor de-altare

Mă face să mă simt iertat

Păcatul…

View original post 119 more words

2 Responses to “O „IERTARE” dincolo de „fumul sutelor de-altare””

  1. Covaci ana Says:

    Buna ziua; as dori sa stiu daca e posibil ; si daca exista o biserica baptista sau penticostala romineasca in Mainz germania

  2. spatar petru Says:

    Strain am fost odata, strain si alungat, nici frati n-aveam nici tata,nici mama induiosata sa-mi mangaie vreodata obrazu inlacrimat., dar te-am gasit pe tine Iisuse prea iubit, In chinuri si suspine la toti le-a fost rusine sa vina langa mine, Tu singur ai venit. Necazurile-mi toate la tine m-au adus, de-atunci tu imi esti de toate, si sora imi esti si frate, si mama imi esti si tata Tu Iisus. Raman deci pana la moarte sub crucea ta supus, bucati de mar imparte, pe drumuri sa ma poarte tot nu ma vor desparte de tine. Nu Iisus..

Leave a Reply

