GHIȚĂ IGNAT (URSUL CARPATIN), INTERVIU DUPĂ GRATII – PENITENCIARUL BOTOȘANI – PARTEA A II-A

by

DREPTATE ÎN DRAGOSTE

INTERVIU PARTEA A II-A

IMG_1633Am ascultat tot ce a avut de zis fără să dau nici o replică cu toate că aveam atât de multe să îi spun, am tăcut, m-am îndreptat către patul meu, am luat Biblia aproape involuntar am deschis și am început să citesc. În mintea mea nu erau decât aceste cuvinte: „ajută-mă Tată să răspund nu doar acestui om ci tuturor după voia Ta.„ În momentul următor se uită la mine plin de dezamăgire și exclamă:„ Am înțeles, și tu ești din ală…„.Mă întorc spre el și întreb: „De care din ală? – Din ală care crede în basme!” spune el. Zâmbesc și îi răspund că nu cred în basme sub nici o formă, știam că a făcut referire la faptul că citesc în Cuvânt. În acel moment colegul meu de celulă adoptă o poziție un pic ciudată, un pic agresivă aș putea spune exclamând: „Ceea ce citești tu sunt basme, nu există…

View original post 2,997 more words

Leave a Reply

