Unde să găsesc eu oile care “vihăiesc”, fraţilor??? (R)

by

Marius Cruceru

Am reluat acest articol de pe blogul meu vechi din pricina mai multor discuții cu studenții mei de anul I, unor discuții cu prieteni, discuții legate de sărbătoarea care va să fie și din pricina acestui comentariu.

Nu ştim! N-avem! Numai oi care fac Beee! Beee! Adică, transliterat, betha eta eta eta, numai de alea am văzut. Oile sînt cele mai sincere, neideologizabile, aşa “proaste” cum sînt ele.

În toată disputa asta cu privire la pastorul Wurbrandt, cineva mi-a scris în privat şi mi-a repetat că sunt eretic oricum, chiar dacă Dorin n-are dreptate şi s-a cam făcut de rîs.

Am răspuns prin cuvintele Avvei din Patericul egiptean: “nemernic de harul Lui, da; nepocăit, da; necurat cu faptele şi gîndul, da, dar eretic nu sînt” (parafrazez)

“Dar de ce credeţi că sînt eretic?” am întrebat curios ca să îmi cunosc “dosarul”.

Răspunsul a venit peste mine cu o…

View original post 1,779 more words

Leave a Reply

