Ghiță Ignat – Rugăciune din penitenciar! – “Mulți în pușcărie Te așteaptă!”

by

DREPTATE ÎN DRAGOSTE

IMG_2377Frate Mike, te salut cu toată prețuirea, pe tine și cei iubiți ai tăi. Dumnezeu să vă binecuvinteze.

M-am gândit mult dacă să-ți scriu această scrisorică. Zic „scrisorică” pentru că este mai scurtă ca și text față de cele pe care ți le-am trimis până acum. Spun că m-am gândit mult pentru că ce urmează să aștern în această scrisoare este ceva inedit pe de o parte, iar pe de altă parte este ceva ce nu m-ar fi caracterizat pe mine niciodată.

Este vorba de o poezie, frate drag; o poezie scrisă de mine în seara de Revelion, 31 Decembrie 2015. Nu am scris-o singur ci împreună cu Cel ce mă susține, mă iubește și mă călăuzește în tot ceea ce fac.

În acea seară, pe la orele 22:00, după ce am terminat de scris în jurnal câteva cuvinte despre anul care tocmai se încheia, am simțit un îndemn puternic…

View original post 641 more words

Leave a Reply

