Din lagărul morţii în sânul familiei. Povestea incredibilă de viaţă a Ramonei.

by

Tzuby's Kids

Ramona-Portrait“M-am născut în epoca întunecată când comunismul era la putere în România. Din păcate, cea care m-a născut a plecat după naștere, fără a lăsa vreun indiciu cu privire la identitatea ei. Nu știu care i-au fost motivele, însă, în timp, am învățat să o iert, să-mi imaginez că a avut motive întemeiate, şi să o respect pentru alegerea de a-mi da viață.”

Aşa îşi începe Ramona povestea ei. Nu are foarte multe informații cu privire la primii trei ani din viață, timp în care a fost mutată dintr-un spital în altul, fără să aibă un nume sau o identitate de vreun fel. I s-a pus diagnosticul de “IRECUPERABIL”, si a fost trimisă la Căminul Cighid în judeţul Bihor – un fel de lagăr al morții unde un copil puternic rezista între 6 luni şi 1 an, după care era îngropat în cimitirul din apropiere.

„Deşi am fost condamnată la o moarte…

View original post 1,126 more words

Leave a Reply

