Liderul spiritual plafonat si efectele conducerii slabe in biserica de Neil Cole

by

calvinisti din toata Romania, TREZITI-VA

Buna dragii mei, revin cu un material tradus si adaptat din cartea lui Neil Cole – Organic Leadership care pe mine unul m-a ajutat chiar mai mult decat primul si m-a pus mult pe ganduri cu privire la modul meu de conducere si la impactul conducerii mele slabe asupra celor din jurul meu. Va invit si pe voi sa meditati la aceste materiale.

Bariera in lucrarea lui Dumnezeu

Cu cativa ani in urma eu si asociatii mei am participat la un seminar despre conducere prezentat de Bob Logan. Bob e un bun prieten si este co-autorul meu in doua proiecte “Crescand lideri pentru seceris” si “Dupa plantarea de biserica”. La acest seminar Bob prezenta ultimul nostru material despre cresterea liderilor pentru seceris din interiorul secerisului. Pentru ca se tinea in Indiana, nu departe de sediul denominatiei mele, am invitat cativa lideri cheie sa conduca cele 3-4 ore necesare ca sa-l…

View original post 3,163 more words

Leave a Reply

